donderdag 28 mei 2009

A.L.V. 27 mei

Afgelopen woensdag was een algemene leden-vergadering om de financiƫle recessie van fotoclub klik te bespreken: Er komt structureel minder geld binnen dan er uitgaat. De verzamelde wiskundeknobbels waren het erover eens dat dit niet eeuwig kon blijven duren.

De voor de hand liggende oplossing werd besproken, (het C-woord viel:) contibutie-verhoging!
De clubgeschiedenis passerde de revue, er schijnen nog steeds leden het oude bedrag van tien gulden per maand te betalen. UIteindelijk koos de vergadering in haar wijsheid voor een nieuwe contributie van (voorlopig) tien euro.
Wat krijgen wij klikkers hiervoor terug? Niet alleen kunnen we onze ruimte voorlopig blijven huren en gebruiken (doka en studio), maar het bestuur is uitgebreid met een heuse activiteitencommissie! Op deze blog zullen nieuwe activiteiten worden aangekondigd, maar het best blijf je op de hoogte door regelmatig naar de club- woensdagavond te komen.

Dirk