Vervolgcursus

Fotoclub KLIK te Delft biedt sinds 2009 een vervolgcursus aan. Deze is bedoeld voor mensen die de beginnerscursus hebben gevolgd, of die in ieder geval weten wat er met termen als diafragma, sluitertijd, witbalans, ISO, onder- en overbelichten wordt bedoeld en ermee kunnen omgaan.

De vervolgcursus start op dinsdag 22 maart 2016 en de aanvangstijd is 19:30 uur.
Die eerste avond is een theorie avond. Fotograferen in RAW, brandpuntsafstanden, perspectief en compositie komen aan de orde.
Zondagochtend 27 maart, aanvang 10:00 uur. Buitenfotografie.
Dinsdagavond 29 maart, aanvang 19:30. Portretfotografie in onze studio m.b.v. studio- en reportageflitsers.
De laatste cursusavond is op dinsdag 5 april, aanvang 19:30. Bespreken van de resultaten en gevorderdentips voor in de praktijk.

Door wie wordt de cursus gegeven?
Martijn van Pieterson en Bart Norbart.

Kosten en aanmelden?
De kosten die aan de cursus verbonden zijn bedragen 75 euro, te voldoen op de eerste cursusavond. U kunt zich aanmelden bij Bart Norbart, telefoon 015-2137811, of e-mail.

Door uzelf aan te melden gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden.

Waar?
Fotoclub Klik, Phoenixtraat 66 (gebouw Delfstede kamer 25 begane grond) in Delft.

Het gehele centrum van Delft is betaald parkeren. Parkeergarage aan de phoenixstraat 29 is een goede optie. Tip: Tram 1 stopt direct voor de deur, halte prinsenhof.

NB: breng iedere keer uw camera mee!