zondag 15 maart 2015

Woensdag 18 maart 2015 "Straatfotografie"

Woensdag aanstaande is straatfotografie het onderwerp dat op de clubavond aan de orde komt. Een thema waarmee je alle kanten op kunt zodat er weer veel mooie foto's, die steeds een andere benadering van het thema hebben, te zien zullen zijn. Aan alle leden dus de oproep om hun mooiste/leukste/sprekendste foto's hierover mee te nemen naar de clubavond van woensdag 18 maart.

Ben je geen lid maar wil je eens langs komen om te zien of fotoclub Klik iets voor je is kom dan naar onze fotostudio in gebouw Delfstede aan de Poenixstraat 66 te Delft. Iedere woensdag open vanaf 20:00 uur. Als je vooraf even een e-mail stuurt naar Bart Norbart of belt met Bart Norbart,  015-213 78 11 kan er met je komst rekening worden gehouden.