donderdag 2 april 2015

Woensdag 8 april 2015 "Fotograferen Spoorzone"

Iedere dag kunnen we nu zien hoe het spoorviaduct kleiner wordt en verandert in een massa betonbrokken en verwrongen staal. Woensdag 8 april gaan we tijdens de wekelijkse clubavond weer met onze camera's en statieven naar buiten om beelden over de spoorzone vast te leggen.
Inmiddels is het weer zomertijd en als we om 20:00 uur vanaf gebouw Delfstede met de fotoshoot starten is het nog even licht. Al snel zal dat veranderen in "het blauwe uurtje", het fotomoment bij uitstek. Natuurlijk hopen we op heel mooi weer, zodat het blauwe uurtje niet verandert in het grijze of zelfs het natte uurtje en we gedwongen worden om de studio op te zoeken.

Ben je geen lid van Fotoclub Klik maar wil je eens een keertje meelopen om te zien of onze club je aanspreekt, zorg dan dat je woensdag om 20:00 uur bij gebouw Delfstede bent. Neem natuurlijk wel je camera en - als je die hebt - je statief mee.