donderdag 27 november 2014

Woensdag 3-12-2014 "fotobespreking Spoorzone"

Volgende week woensdag bespreken we tijdens de clubavond de foto's die in het vierde kwartaal van de spoorzone gemaakt zijn. Ook zullen er foto's te zien zijn die eerder door "Klikfotografen" zijn gemaakt. Zo kan je mooi de ontwikkeling zien die het gebied in de laatste jaren heeft doorgemaakt.
De foto's van de "Klikfotografen" worden onder andere gebruikt bij publicaties zoals op de website van de spoorzone. Best leuk om je foto's ook eens aan te treffen op andere plaatsen dan je eigen computer. Ben je geïnteresseerd in wat onze fotoclub zoal doet kom dan eens langs op een woensdagavond in onze studio in gebouw Delfstede aan de Phoenixstraat in Delft. Neem hierover eens contact op met Bart Norbart, telefoon 015-2137811, of stuur een e-mail.