zondag 18 mei 2014

Beweging

Iedere twee weken een ander thema en voor deze periode is dat "beweging". Aanstaande woensdag, 21/5, is er een gewone clubavond, het moment om bijvoorbeeld de mogelijkheden van het thema met de andere clubleden te bespreken. Van harte aanbevolen.
De onderwerpen die voor dit thema in aanmerking komen zijn legio, het houdt echt niet op bij een snelstromend beekje. Op woensdagavond 28/5, vanaf 20:00 uur, worden de foto's die we gemaakt hebben getoond en besproken. Bij deze dus een oproep aan alle leden om voor deze clubavond je mooiste foto's mee te nemen. Heb je geen foto's over het thema, maar wil je wel graag de foto's zien van de andere clubleden dan kan dat natuurlijk ook. Het beloofd in ieder geval een bewogen avond te worden.