donderdag 12 september 2013

Fotocursus

Op dinsdagavond 8 oktober start de digitale fotocursus.

De kosten zijn 90 euro voor zes dinsdagavonden.

Het fotograferen met de moderne digitale camera’s is steeds gemakkelijker geworden, maar de vele mogelijkheden van de camera zorgen er ook voor dat het lastig is om de juiste instellingen te kiezen. De bijna altijd dikke handleiding biedt voor de beginner weinig uitkomst, dus gaat de camera op de volledig automatische stand, waardoor er een foto gemaakt wordt, zonder dat je weet dat er betere camera-instellingen mogelijk zijn, zowel bij een compact of een spiegelreflex camera Ook het camerastandpunt en de keuze van het juiste brandpunt is belangrijk voor een mooie compositie. Dit zijn allemaal onderwerpen die behandeld worden tijdens de digitale Klik fotocursus. Inschrijven of informatie? Emailadres LambertusNorbart@gmail.com of de Klikwebsite: www.fotoclubklik.nl of bel Bart (015) 213 78 11.

Al meer dan dertig jaar is fotoclub Klik gevestigd in het gebouw Delfstede aan de Phoenixstraat 66. Begonnen in de voormalige röntgendoka met tien leden en later uitgebreid met een studio en goed ingerichte zwart - wit doka’s waar het groeiende aantal leden hun hobby met veel plezier tot in de kleine uurtjes uitoefenden. Nog steeds zijn de doka’s in gebruik, hoewel de meeste leden nu digitaal fotograferen.