donderdag 10 september 2009

Clubavond 9 september

verbazing?Deze clubavond selecteerden we de foto's voor onze komende expositie. Het grote schoolbord kwam goed van pas. In een bloedstollende afvalrace konden de deelnemers met bordkrijt hun voorkeuren naast de foto's kenbaar maken. Een tweede en derde ronde volgden, totdat er dertien foto's overbleven.
streng maar rechtvaardig...Maar nog was het werk niet gedaan. Opnieuw werd het aanbod bekeken, maar nu meer gericht op het complete beeld; werden alle thema's goed vertegenwoordigd? Opnieuw werd meedogenloos geselecteerd, foto's die al zeker leken van een expositieplaats werden alsnog terzijde gelegd, lelijke eendjes kregen een tweede kans...
Uiteindelijk hebben we een wat ruimer aantal gekozen, zodat er bij de inrichting van de expositiezaal wat meer speelruimte overblijft.

De foto's bij dit artikel zijn van Bas Pruijn