woensdag 29 juli 2009

Clubavond 29 juli

Vanwege de vakantietijd was het rustig op de wekeljkse clubavond, toch is er heel interessant, ja zelfs controversieel, materiaal besproken.

Eerst had Theo prachtig verzorgd uiteenlopend materiaal, van een aantal fraaie portretten van belgische paters en Elvis-fans, tot nachtfotos van marokkaanse ruitershows.

Ik had wat opnamen van de modelshoot van afgelopen weekend meegenomen. De gebruikte techniek hierbij (FP flits synchroonisatie) is besproken. Verder heb ik wat opnamen laten zien van architectuur-details in het KPN gebouwaan de A12 in Voorburg. Hier moet nog aan worden gesleuteld, deze serie komt zeker nog eens voorbij.

Daarna was Dirks bijdrage aan de beurt. De Z/W archtectuur-opnamen van het Zuidpoortgebied waren mooi en interessan, maar de echte spraakmaker was het werk uit de recente tentoonstelling van Erwin Olaf. Het werk van Erwin Olaf wer zeer wisselend ontvangen, maar zorgde in ieder geval voor discussie.

Vorige week was er een bijdrag die via de beamer werd besproken. De kleurweergave leek toen niet optimaal, vandaar dat een aantal nu als print opnieuw is gepresenteerd.

Er zaten hele mooie bij, deze presentie deed meer recht aan de fotos.

Hans