donderdag 23 oktober 2014

Woensdag 29 oktober 2014 "Herfst"

Het staat ook al in het bericht hieronder, maar voor de komende week is "herfst" het thema. De leden van de fotoclub laten op onze clubavond hun mooiste herfstfoto's zien.
Tot ziens op woensdagavond 29/10 in onze fotostudio.

vrijdag 17 oktober 2014

Woensdag 22 oktober 2014

Volgende week is het herfstvakantie, maar niet voor Klik. Onze fotoclubavond gaat gewoon door. Er worden in ieder geval foto's getoond van de "Photoshoot Spoorzone" van afgelopen woensdag.
Leden die de herfstvakantie elders vieren en niet naar de clubavond kunnen komen, moeten de camera natuurlijk wel meenemen op vakantie. Woensdagavond 29 oktober is "Herfst" namelijk het thema van de clubavond en dé gelegenheid om herfstfoto's van de clubleden te zien of je eigen foto's te tonen.

donderdag 2 oktober 2014

Woensdag 15 oktober 2014

De Delftse spoorzone staat al enige jaren in de belangstelling van "Fotoclub Klik" en het resultaat van de werkzaamheden is al goed zichtbaar. Het nieuwe station en het toekomstige gemeentehuis, hoewel nog lang niet klaar, heeft al vorm gekregen en ook op andere plaatsen is de verandering zichtbaar. Ieder kwartaal wordt er door onze leden druk gefotografeerd langs het spoor. Inmiddels zijn er in totaal wel een paar duizend foto's gemaakt zijn. Op woensdagavond 15-10 zal de spoorzone weer alle aandacht van krijgen en gaan we in clubverband weer fotograferen.
Hoe gaan we de foto's maken? Gewone registratie of zoeken we bijzondere details, zullen we achteraf veel of weinig fotobewerking gaan toepassen? Iedereen heeft wel een idee hoe het moet en de resultaten hopen we op woensdag 22-10 te zien.