dinsdag 29 januari 2013

ANWB berichtje

Een ANWB berichtje voor fotografen van Nederland. Ruim een eeuw geleden kwam de ANWB ter ere van het 25-jarig bestaan met het boek ‘Ons Eigen Land’, een ode aan de mooiste plekken in Nederland.

'Ons Eigen Land’ krijgt nu, ruim een eeuw na dato, een vervolg.

Samen brengen we een eeuw Nederland in beeld, met een tentoonstelling met foto's van, voor en door onze leden en vrijwilligers. Wij zijn op zoek naar foto's anno 2013 van een vijftigtal Nederlandse plekken. Zo leggen we samen vast hoe Nederland veranderd is, of misschien wel hoe de tijd op een plek heeft stilgestaan.

Gezien jullie hobby willen wij deze activiteit graag onder jullie aandacht brengen. Deelnemers hoeven uiteraard geen ANWB-lid te zijn. Hierbij sturen we ook een link mee, dan kunnen jullie kijken waar we het over hebben: https://www.anwbvrijwilligers.nl/8340/ons-eigen-land/.

We zien graag jullie foto’s tegemoet. Een deskundige jury selecteert de foto's die gebruikt worden voor de tentoonstelling. Als je de komende dagen een winterfoto aanlevert, maak je bovendien kans op een leuk verrassingspakket. Met vriendelijke groet, Team ANWB – Ons Eigen Land

maandag 21 januari 2013

Digitale Fotocursus voor Beginners

Op dinsdagavond 5 februari 2013 gaat de beginnerscursus digitale fotografie weer van start. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.

De cursus is 6 avonden van 19.30 tot 22.00 in gebouw "Delfstede" aan de Phoenixstraat 66 in Delft.
Kosten voor deelname bedragen € 90,=.

Meer info en het programma op de Cursus Pagina van Fotoclub Klik. Aanmelden kan via e-mail of telefonisch 015-2137811.

Voor gevorderden en deelnemers aan de beginnerscursus die verder willen, start op 19 maart de vervolgcursus